Mittwoch, 28. März 2018

Oxy-кокаин масло

Oxy-кокаин масло
Силна нервна болка
Аз съм пациентка на Паркинсон на 61 години и също страдам от много силна нервна болка поради счупените ми дискове, които притискат нервите. Два пъти нелечими. От болничната клиника получих много силни лекарства, които намаляват болката. Но също така и страничните ефекти на задържането на вода в краката, които почти се пръкват. По въпроса ми в болничната клиника, ако не можах да получа канабис, ми казаха, че това са само пациентите с рак, за да се облекчи болката им! OK.! Така че поръчах частно чрез интернет Oxy-кокаиново масло 2%. Един ден можех да изпищя от болка, пакетът ми беше доставен с маслото. Веднага взех 8 капки и какво чудо, ужасната ми нервна болка беше намалена след около 20 минути, за да мога дори да си отида, за да се срещна с назначенията на лекаря си. Това беше преди около 4 седмици. Оттогава приемам 8 капки 3 пъти на ден и много рядко имам нервна болка. Зависи от колко и какво работя за един ден. Лесно е да се каже: чудесно! Сега ще се опитам постепенно да намаля силните медикаменти. За съжаление трябва да го направя сам, болничната клиника нямам никаква подкрепа в това отношение. Може би тогава моето силно задържане на вода в краката ще бъде по-добре. Да видим. Във всеки случай мога да препоръчам Окси кокаиново масло 2% за нервна болка. Благодарим Ви, че получихте подобно средство за защита.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen