Mittwoch, 28. März 2018

Oxy-kokain olie

Oxy-kokain olie
Stærk nerve smerte
Jeg er Parkinsons patient 61 år og lider også af meget stærk nervesmerter på grund af mine brudte diske, som presser på nerver. To gange uhelbredelig. Fra smerteklinikken fik jeg meget stærke lægemidler, der giver lidt smertelindring. Men også bivirkningerne af vandretention i benene, som næsten brister. På mit spørgsmål i smerteklinikken, hvis jeg ikke kunne få cannabis, blev jeg fortalt, at det kun er kræftpatienter, der får deres smerte lettet! OK.! Så jeg bestilte privat via internettet Oxy-Cocaine Oil 2%. En dag kunne jeg have skreg i smerte, min pakke blev leveret med olien. Jeg tog straks 8 dråber og hvad et mirakel, min frygtelige nerve smerte blev reduceret efter ca. 20 minutter, så jeg kunne endda gå væk for at møde min læge aftale. Det var omkring 4 uger siden. Siden da tager jeg 8 dråber 3 gange om dagen og har sjældent nervepine. Afhænger af hvor meget og hvad jeg arbejder på en dag. Det er nemt at sige: fantastisk! Nu vil jeg forsøge gradvist at reducere de stærke medicin. Desværre skal jeg gøre det alene, smerteklinikken har jeg ingen støtte i denne henseende. Måske vil min stærke vandretention i benene være bedre. Lad os se. Under alle omstændigheder kan jeg stærkt anbefale Oxy Cocaine Oil 2% for nervesmerter. Tak fordi du har et sådant middel.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen