Sonntag, 2. Juli 2017

Hallo iedereen!

Hallo iedereen!

Mijn verhaal begint ongeveer 2 jaar geleden, toen ik in de rechter borst, twee kleine klontjes ontdekt. Na struisvogel stijl, zei ik tegen mezelf, dat is niet iets dat weg gaat. Op het moment had ik wat problemen alleen privé, op hetzelfde moment de maandelijkse bloeden begon erger te worden door de menopauze. Ik was gewoon moe en druk om mijn bloeden onder controle te krijgen dat ik negeerde mijn tumor die groeide in de tussentijd.
2 jaar geleden toen kwam de kernsmelting - ik bijna doodgebloed en kwam met een hemoglobinewaarde van 2,0 halfdood naar het ziekenhuis. Er is de senior arts sloeg me "gevorderde borstkanker rond de oren. Baarmoeder moeten eruit (geen kwaadaardige cellen moeten worden gevonden in de curettage, is het een kleine operatie, anders moet groter" worden weggenomen". Tegen de tumor voor de chemotherapie moet worden gedaan, pas daarna de operatie. ik was geschokt en uiteindelijk wakker van mijn "coma". na 4 eenheden bloed ik sterk genoeg was dat mijn geesten doen herleven en ik was in staat om te ontsnappen uit het ziekenhuis na 3 dagen. ik beloofde mezelf op dat moment, liever sterven I (maar niet wat ik eerder had) te gaan dan ik in de behandeling van deze onmenselijk systeem.

Ik keek naar een alternatief behandelaar en begon met een Tikituka 99,99% Poeder en Tikituka elixir therapie.

Naast I of Vitamin B17 420 mg. Elixir.

Door alle behandelingen was ik beter en beter te voelen, ik ben weer zijn kracht.

De tumor is aanzienlijk achteruitgegaan. Een jaar geleden had ik de angst dat de huid breekt binnenkort. Ondertussen, andere stabiele huid over de tumor, die ook niet meer ziet er zo ontstoken en niet meer jeukt of pijn doet.
Ik doe momenteel uitstekend.

Veel groeten Renate

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen