Montag, 4. September 2017

Diagnosen kræft er ikke længere enden.

Hej kære teamDiagnosen kræft er ikke længere enden.I midten af ​​marts 2012 lagde jeg en combur 9-test med mig bl.a. Blod i urinen.Som uddannet læge kontrollerer jeg mig selv regelmæssigt.I et blære spejl den 15. april fandt urologen en 96% malign tumor.Den 29. april 2012 kunne en af ​​de syv tumorer ikke fjernes fuldstændigt. T2a mindst G3. Jeg blev anbefalet at have en operation til en sideudgang eller en neoblase (kunstig blære).Jeg nægtede en sådan operation og forlod klinikken i to timer og arrangeret med min familie. Vi ledte efter en alternativ medicin.Efter langvarig søgning fandt vi vitamin B17 elixir og Tikituka 99,99%.Jeg ønskede at forlade hospitalet på eget ansvar.I klinikken viste de sig selv forståelse, men anbefalede mig ikke at skubbe det hele på den lange bænk. Jeg skulle også kunne returnere, hvis min alternative behandling ikke kom til minde.I hjemmet var jeg nødt til at ændre den intensive udladningsbehandling på grund af min diabetes.Den 23. august 2012 kunne en urolog ikke engang finde de kirurgiske ar i et blære spejl til opfølgende undersøgelser. Han sendte mig til MRT. Der var ikke noget tilbage af mine tidligere syv tumorer. Alle relevante laboratorieværdier ligger i det normale område.Jeg har endnu ikke afsluttet min B17-elixir- og Tikituka-behandling.Min diabetes er normalt, som i en sund person.Til min effektivitet kan jeg sige, at jeg går ned til træerne i skoven. To til tre gange om ugen går jeg på gymnastiksalen.Efter en sådan sygdom med 66 år at føle sig så behagelig igen, kan man allerede tidvis sige en takbøn tale.Enhver, der får en sådan diagnose, kender frygt, sorg, lidelse og tårer.Du har brug for en familie og venner, som du bærer, ligesom min kone og mine drenge, min svigerinde og børnebørnene har gjort med mig.Fuld af taknemmelighedThomas Haashttps://www.tikituka.eu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen